fredag 2. august 2013

Heei!

Nå er det bare 20 dager (!) til jeg reiser og jeg har begynt å si hade til folk jeg ikke ser før jeg reiser. Det er utrolig trist, men jeg gleder meg også til å endelig sitte på flyet til Tyskland! Nå begynner jeg virkelig å tenke på hva jeg skal pakke med meg, og etter at jeg tok en rydde runde før ferien i klærne mine, så kan jeg nesten ta med meg alle de klærne jeg vil ta med ! Det er utrolig deilig, men også litt skremmende at jeg har så få klær...

Nå skal jeg på YMCA festival i Praha i 8 dager og når jeg kommer hjem har jeg litt under 2 uker til å få sagt ordentlig hade til alle venner og familie! Jeg har fått en hadesang av en av mine beste venner og det var så utrolig koselig! Ville aldri trodd at jeg skulle begynne å gråte av sånt, men det var rett og slett helt umulig å ikke gråte! Det er noen av vennene mine det kommer til å bli utrolig tungt å ikke se på et år, men det er betryggende å vite at de er der når jeg kommer tilbake!

Slenger med et bilde av hadebrasangplakaten :) sammenslåing av ord in my heart :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar