fredag 30. august 2013

Heihei!







Det har skjedd så mye de siste dagene og batteritiden på PC'en min er latterlig så det tar litt tid å laste opp bilder osv. men nå kommer de :D






Paraden som gikk igjennom Worms!
 Festlig hvor mange som har ølmage...
Noen av mine nye venner : Isabelle, Maddie og Brad

En annen del av paraden.
Rimelig liten andel av ølmager her :P
På Tirsdag var vi i Heidelberg og vi var rett og slett turister for en dag :) Her er noen bilder derfra.

Elva Neckar og Villastrøket i Heidelberg

Nesten alle husene så slik ut, veldig fancy med masse detaljer :)

Utsikt over gamlebyen fra toppen av villastrøket 

Her ser du Alten Brücke 

Mer fra Alten Brücke 

En av de mange typiske tyske gatene i Heidelberg :)



På onsdag hadde vi bare vanlig Unterricht (undervising) , men torsdagen dro vi til Frankfurt! Det er en utrolig fin by og jeg som ikke skulle bruke mer penger (bruker litt mer enn jeg burde her men det går fint :) ) klarte selvfølgelig å finne et par converse og en kjole og.... ja dere tar poenget. Men uansett her er noen bilder fra Frankfurt !
Brad fra USA og meg :P Selfie time! 

Noen av de andre studentene på vei inn på en slags plass :)

Et av de typiske tyske husene og en bunch av de andre studentene :) 

Det er en greie i Tyskland hvertfall å feste en lås med navnet
ditt og en du er glad i på broer .

Noen liker ikke at det er låser der og fjerner dem, men dette er ikke tilfellet her :D

Det var fullt av dem!!!

Brad, meg og Maddie fra Australia :)

Tysk gatekunst! hvorfor kan vi ikke ha sånt i Norge? 

Katedralen i Frankfurt! Den er STOR!

Katedralen i Worms! Den er større og Worms er ikke det største stedet... :)

Imorgen reiser vi alle til våre vertsfamilier og det kommer til å bli trist å si hade til alle her, man blir så utrolig knyttet til folk! Det skal være en samling i Köln om 3-4 uker, men alle skal ikke dit :( 
 
Togreisen min :D
Jeg gleder meg masse til å møte vertsfamilien og virkelig starte året mitt her i Tyskland ! Jeg skal prøve og oppdatere etter noen dager hos vertsfamilien, men jeg må passe på å ikke bli usosial :P

Tschüss!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar