tirsdag 24. september 2013

Reunion!

Hey hey!
Denne helgen var det Reunion party i Köln og det var utrolig koselig ! Jeg og Vanessa dro midt på dagen på lørdag og vi ble møtt av en hel gjeng på togstasjonen i  Köln, utrolig koselig :) Jeg vet at jeg sa at jeg skulle ta masse bilder, men det ble glemt ganske fort når jeg møtte de andre studentene, så resultatet av helgen var hele 2 bilder! Meget stolt av det! Jeg skal skjerpe meg, men det virker alltid så unaturlig å ta opp kameraet... Opplegget i Köln var egentlig bare middag og party på kvelden så vi gikk rundt og så litt i butikkene i Köln før vi dro til ungdomsherberget, som var en del nyere enn det som var mitt hjem den første uka her i Tyskland :) 

Når man møter venner man ikke har sett på en stund, ender man fort opp med å prate en del og når jeg endelig kunne prate engelsk igjen, ble det en del snakking og dette har ført til at jeg har mistet stemmen min... altså jeg kan prate, men det kommer ikke så mye lyd. Hildegard ringte til legen istad og jeg har fått beskjed om å drikke mye varmt, ta masse halspastiller og å holde kjeft :) Det er jo kjempe festlig med tanke på at jeg endelig har fått taket på tysken, men at jeg nå ikke kan bruke den. Men hvis det ikke er bedre innen torsdag så skal vi dra til legen, men jeg vet helt ærlig ikke hva han kan gjøre, fordi det gjør ikke vondt, stemmen min er bare ikke der...


Der Kölner Dom

Den er svææær ! Og den ligger utrolig sentralt, bygget til venstre
er Köln Hauptbahnhof,

Skulle kjøpe iste, fikk med Fortune Cookie. Hvem sier at ikke tyskerne er hyggelige?

Vel det var alt for nå, men til helgen er der Oktoberfest og jeg har bursdag om 6 (!) dager så jeg skal gjøre mitt beste for å ta eller få tak i noen flere bilder :)

Bis später! 

1 kommentar:

  1. Nå tror jeg at jeg klare å legge inn kommentarer, ikke verst egentlig.

    SvarSlett